31.8.2009

Voisiko sua nähdä vaikka ihan pikaisesti?

Voisi. Voisi minua nähdä vaikka ihan pikaisesti. Minua voisi hyvin mielellään nähdä vaikka ihan pikaisesti.

Ja niin Poikanen jäi katsomaan Pikku Kakkosta, kun äiti lähti käymään pihalla, ihan pikaisesti.

Postilaatikoilla minua odotti mies, joka pyysi minut mukaansa parkkipaikalle. Parkkipaikalla oli auto ja auton peräkontissa oli termospullo, jossa oli haudutettua teetä. Teen lisäksi tarjolla oli suklaakonvehteja. Ja niin me joimme parkkipaikalla teetä pahvimukeista ja annoimme sen sulattaa suklaan suihimme.

Mies laittoi perääni tekstiviestin, jossa liikenneturvallisuuden vuoksi pyysi minua ystävällisesti lopettamaan tuollaisen suutelemisen. Minä laitoin ystävälleni tekstiviestin, jossa kerroin olleeni juuri parhailla treffeillä ikinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti