6.6.2010

On oikeasti kiva tehdä sitä minkä osaa parhaiten...

Jatkoin omaa analyysiani:

"Haluaisin edes kerran kokea molemminpuolisen rakastumisen. Haluaisin. En minä sitä välttämättä tarvitse, mutta haluaisin. Se ei riitä, että minuun rakastuttaisiin - sen olisin jo saanut. Se ei riitä, että minä rakastuisin... Haluan molemminpuolisuutta. Muu ei kelpaa. Haluan jotain oikeaa, todellista.

Sunnuntaiyö oli oikeaa ja todellista. Meille annettiin häive siitä mitä voisimme toisillemme olla, mitä voisimme saada.

Huokaus.

Rohkenen esittää nyt yhden toivomuksen:

Sankari, jos sinulla on tunteita minua kohtaan, jos haluaisit olla kanssani, nukkua vieressäni ja ottaa rakkauteni vastaan, kerro se minulle, ole niin hyvä. Sankari, minä haluaisin olla kanssasi, nukkua vieressäsi ja rakastaa sinua, ja haluaisin saada rakkautesi.

Se on minun toivoton toiveeni."

Menin nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti