24.4.2010

Saippua vaahtoaa

- Sattuma vai testi?
- Sattuma. Tai kyllä mä heti siitä profiilista ajattelin, että se voisit olla sinä. Halusin, että tiedät, että mä tiedän, mutta ei meidän tartte siitä sen enempää puhua.

Eikä siitä puhuttu sillä erää sen enempää, mutta pääni raksutti ja naksutti:

Sankari ja minä emme seurustelleet, emme olleet sitoutuneita toisiimme. Se oli molemmille täysin selvää. Minulla ei ollut tässä suhteessa lojaliteettia Sankaria kohtaan, mutta eikö hänen kaverillaan kuitenkin pitäisi olla. Eikö se ole kirjoittamaton sääntö, että kaverin naiseen - vaikka sitten epäviralliseen - ei kosketa?

Mietin vaihtoehtoja:

1) Sankari on sanonut, että olen vapaata riistaa. Kenties jopa mainostanut minua kavereilleen saadakseen minut pois jaloistaan pyörimästä.
2) Sankari ei ole päivittänyt tilannetta; hän on aiemmin kertonut, ettemme tapaile enää ja jättänyt sanomatta, että tapailemme sittenkin.
3) Kyseessä on kummallinen testi tai muu viritys.
4) Sankarin ja Vinskin välillä ei ole normaalia lojaliteettia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti